Tuesday, November 6, 2012

写作 Composing Novel

上个礼拜开始我工作上变得好轻松,基本上都係无野做。不捞中意忙既我突然变得咁得闲,除咗唔惯,都係唔惯。

工作上虽然被transfer去新部门,但係个度D伙计根本就係怕我会抢走佢饭碗咁。讲到明我係佢老细,但係唔知佢惊D么?

算了,要大猪肉仲要等多一个月。唉。哩个过渡期其实最珍惜就係D魔鬼同事既陪伴。一个二个虽然好忙但係都会应酬我。原来到最紧要关头,魔鬼其实就系天使的化身。

好,就话说有位中文程度极lan好既同事J同我地提起佢最近忙于写作。写作?哇好上等wor,好诗情画意wor。佢介绍咗我一个网站,怂恿我写作投稿。淋淋下,虽然我好多字唔识,但係除咗坐係度玩电话之外,why not?

好,结果我就开始咗哩个咁有意义既投稿计划。限期下个月12号,最少10k字眼。有么野会难倒我猫姐?(注:除咗毛毛虫之外)。

成绩可能要等下个月尾先可以同大家分享啦~

另外附上今日天气。

No comments: