Friday, November 23, 2012

领养Adoption

可能港剧影响(完全无针对港剧意思),我曾经幻想自己生唔到子女,系咪觉得好搞笑叻,婚都未结就淋到个度去。我个人幻想空间好大,我幻想都领养子女,自己恒心,老公感受,家人排斥,外人眼光,朋友流言蜚语等等等等。我仲会幻想,第时个BB大咗会唔会好似D港剧咁,发现自己亲生父母之类既剧情,然后相认,或者抖缠不清,又或者一走了之,又或者变坏。其实哩D算系幻想定担心?我早以搞唔清。

今早本来读紧同事blog,唔小心按到,就无端端行入一个陌生女人blog度,系佢blog封面见到一张全家福,作者(妈妈),一个军人老公,一个好似初级军人既大仔,两个较年轻既仔,仲有个唐人小路女,年纪睇落应该5-6岁。就系哩张相吸引咗我去读哩个妈妈个blog。



追踪佢以前个blog,发现原来佢系中国领养咗个BB女翻美国样。个BB女下额嘴唇向上扬,读咗半个blog D posts,原来个BB女先天性有病。但係哩个军人家庭并无介意,觉得领养个有缺陷美既小天使系主赐俾佢地既一份礼物,佢地尽量俾个小天使快乐,俾佢家的感觉,就连D哥哥们都好疼爱个哩小天使。毕竟领养一个需要好多钱做手术,而且有缺陷美的小天使,唔系个个都可以做到(依家D凡人都系外表第一,有几个真系睇心?)。我在此向个家人致万二分salute!

无意中由佢个blog发现到原来好多美国家庭都有领养,虽然佢地已经有小朋友,但係都会去领养其他国家小朋友,而且自己亲生仔女都系好疼爱被领养既小天使们。咦,原来世界各地都有咁多家庭领养儿童,原来我以前所担心既根本系多余。如果有心想领养,有心去疼爱一个同你完全无血缘关系既在乎你自己点去睇,而唔系身边人点睇。

我好希望有自己家庭同空间,希望我有更好既经济能力去抚养佢地。世界有太多小天使需要我地既爱,我地既关怀。读紧我blog既善丈人翁,如果你地都好似我咁想助养或领养,如果经济范围可以支撑,咁就唔好犹豫啦,想知道多D,可以去网上搵,好多管道都可以帮助你助养或领养儿童,不过小心唔好俾人骗钱,毕竟好多贱人利用凡人的善心而骗取佢地D钱财。:)

呐,Malaysia领养咨询。



列子:已领养儿童,依家一家人开开心心。(位于美国,我其实都想领养个鬼佬BB,大个咗一定好得意)



我知,有口话人无口话自己。我都好想领养翻个小天使。不过依家都系寄人篱下,以后嫁咗都会系,无自己地头,点出声?

希望,梦想会成真。Amen。




No comments: