Monday, November 26, 2012

寻找Andrew Papa的礼服 In Search of Andrew Papa's Tuxedo!

话咁快,仲有一个礼拜就到Bear Bear婚礼。D野大概都买晒,係Andrew Papa 既accesories 未搵到。哩个星期日终于有时间一次过扫。

The sunny's Sunday, bright and blue.



I heard some noise the moment we stepped in the mall entrance, turned around saw Andrew Papa hopped over safety pole, he said the pole blocked his way. =.= 呐,佢开始玩野。



入到Pyramid见到佢地既代表公仔同D小朋友影紧相。Andrew Papa佢即刻走过去扪个狮子尾(可怜入边做紧工既朋友)。



成个大细路,佢就係我地既Andrew Papa。



好,开始搵野。入去第一间"My Tie Shop",仲记得以前D tie最多都係10-20蚊,依家D价钱高到离晒谱。哩条鲜红色bowtie大概要成50蚊!太鲜啦,等阵抢咗新郎镜头。



再试下普通tie,哇唔得。有三仲红tie,价钱分别19(细),69(中),19(大)。细同大pattern既tie系佢地自家tie,所以咁平。睇来睇去最靓尺寸既系中型tie,不过69蚊?贵咗D wor?



睇唔中tie同bowtie,带咗Andrew Papa 同老妈子去centre度影相。两个老野同D细路一样,排队等影相。



哈!终于到佢地啦~



我行过一个挡口睇到D野系度转紧,好奇行埋去睇,原来系细路仔玩具。



睇佢多手到!系都要掂人地既野。



越玩越得意。



逼我帮佢影相添。



行下行下,无端端发觉Andrew唔知走咗去边,但系听到来远有人唱歌,唉,佢一定走咗去个度。(睇唔睇到佢?)



哦原来系新boys band,London来既。Band名叫The London Boys。睇到佢地个身材同样,我忍唔住影咗两张!实在太靓仔啦!!!



本来无淋到同班明星合照,Andrew一味抢我电话帮我影(更系要啦!)睇下张相,知点解我讲唔晒影无?



好睬Andrew带相机,如果唔系。。。(佢搂得我好紧啊~啊啊啊我软啦~)



系Pyramid搵唔到适合既bowtie,就走人去Empire睇下。不过仲贵啊!



唉,好难搵,决定唔买住,翻巴生睇下先。如果无我lunch time可以去买。



翻到巴生Aeon,仲平!睇下我位靓仔老豆Johnny Andrew English,系咪好型仔!哈哈!其实佢试紧件白衬衫,bowtie太细所以无买,件coat系借来搭睇下,因为Johnny Andrew English自己有coat咗。



行过见到有个橱窗有bowtie,问一问附近D sales,佢地话incharge个人去食饭休息1粒钟,5点到6点。我望一望,依家都5:30,仲有半粒钟咪等咯。结果我地等到6:30个马来婆先翻来,sorry都无句!Jusco / Aeon D服务咁"好"咔!

话名我sponsor,Andrew都唔同我客气,结果买咗件白衬衫,一对cufflinks,一个bowtie。俾咗钱佢又睇到vest,就穿上身扮cowboy,跟着一味吵我买。我更系唔买啦,都唔系穿tuxedo,唔需要vest咯!



买完野,两条友仔捣乱。









终于可以翻去休息,Andrew show我佢刚做acupunture既脚。



完美的星期日就咁就结束~

No comments: