Friday, November 23, 2012

旅行篇之HatYai! The Hatyai Trip 2012!

继上篇“旅行篇之斑马”后,我今日终于有时间写。隔佐成个礼拜我终于舍得写,D朋友一个二个nag都我都顶唔顺。今晚我推晒全部dinner,约会,赶去做完20分钟Jacuzzi后就来哩度写blog。

以前同自己讲过一年仲要一次出国旅行,但系近年来都无么时间机会出国,靠近大马D国家都几乎去过,系时候收番D钱,等honeymoon时去我最想去既希腊。

话说14-16Nov2012既三个礼拜前,同几位魔鬼同事胆粗粗就book晒机票同酒店。你地应该唔会中意听我讲废话既啦,ok啦,我即刻入整题。

一大早老牛载我地去机场(内容可以睇番上几篇),我地第一张合照。
仲有一个半钟头,一个二个慢慢checkin。

checkin 完佐就去食subway早餐,老牛一走,我地就行入去候机室。不过大马既系大马,办事效率永远排最尾,我地等个custom盖印都等佐成半粒钟。一搞掂入去时,我地4条友仔就行去睇DOM几多钱。无端端听到D crew嗌其中一个Carmen名,我地开始觉得奇怪,再听落去,哇4条友仔既名都中,原来成机人等紧我地。(第一次同哩班友仔出去就甘,有D不祥预兆)

一上机就更系影像啦~我同我旅行伴侣猫猫~

大概一小时就到机场啦。琐碎事物唔多讲,我地checkin后,休息一阵就出去行咯。我同我D仔女系hotel~

呐,Nikky仔系Hatyai第一张相。
 
一个二个都好肚饿,由团友Jenny带领下到其中一个商场食,行来行去睇有D么野食。

煎炸野

唔知么来既。

猫姐~

哇,原来都几卫生,有盘热水俾你自己洗。

我地第一餐,海鲜抄饭Seafood Fried Rice
唔知么野抄饭

Meso Soup

Spicy Meso Soup


ABC! 太多料啦~


特意加落去既banana...望住哩旧野我唔想食啦


劲辣既辣椒粉chili flakes


Hatyai兴点花生粉


食完就开始我地shopping大计,行出来无几耐见到有架车停系路边,睇睇,原来系流动邮局,mobile post office。


好友善既小贩,


开始系街度见到好多野卖咯,购物欲越来越强~




我地系D商场逛佐几粒钟,我已经开始扫货!


猫姐与Teddy


行到累了,就决定去我地Hatyai第一个按摩店~ The first massage in Hatyai~


大概傍晚,order左个tut tut,我地就去较远既market度行下。




路程只不过10分钟,一到我地就觉得好饿,所以.........食野咯~ 原来Hatyai 真系有两样野做--食同shopping。睇下个度D食物,除了煎炸都系煎炸。










好出名既instant noodle


同好新鲜既菜。


好耐无见到哩D气水咯


唯一唔系煎炸物


来远见到位靓女烦紧要食D么


食完行完,又再番靠近hotel条大街度行下。入去间7-11,见到D sausages好得意,甘“长”既?:P (当晚番到hotel同老牛提起时,老牛话7-11 D sausages好好食咔!)


行到夜市街,突然俾D野吸引住,哇~~~好大只龙虾(应该系老虎虾),唔得!一定要try!结果我地又买番去食。(哩铺想唔肥都难!)




就甘就过左一日,第二日朝早起身睇到日出,好靓啊~


早餐就去左附近既点心


你可以行入去选你要既点心




Jenny话要影定两张,一张frownie,


一张smiley,因为食前唔知好唔好味,所以影定方便介绍wor。


哈,四个人,四杯颜色深度渐渐深,我地又不约而同拿辣椒浆时,都系渐渐多。睇以下比例。


食完我地就行大巴刹,出左少少插曲,想知多D睇我朋友Jenny个blog啦,发觉原来Hatyai D人唔级其他地区,Phuket, Krabi, Bangkok 中心D泰国人好亲切,相反Hatyai 就好恶。(无针对不过2日半,我地既待遇唔会话好好。)

经过某挡,见到asamko,啊,原来original look系甘既。


系大巴刹扫太多野,手累,我地就翻hotel摆地野先在出去食午餐(你话,系咪一味食?)。血拼result...


食完Tomyam餐我地继续行,见到一间类似Gelato既ice-cream店,不过叫Gelate,点读?Ge-late,Ka-rate?


哇!好多ice-cream啊!!!




个店员好好,系我系Hatyai碰都无几个好似哩个甘好。得SherLing一个order一个scoop,我地一个二个几乎都用晒身上既钱啦,但系店员一味俾我地试唔同口味既ice-cream。



我地四人order一个scoop,唔知系咪睇落好可怜,个店员仲拿出四杯水俾我地。可以讲系Hatyai六星级服务态度!


哦,唔记得同你地讲,其中一位SherLing,出左名捡野够细心,知唔知点解?条友仔用左成粒钟捡一个包包(虽然我夸大左少少,不过我地真系等左起码半粒钟,无阴功咯)。睇下Jenny等到花儿也谢了。


终于买左个包包,我地又唔知点解饿左,唯有又去街市食。我地真系几乎用晒身上D钱,为左做最尾一次按摩,我地既财政Jenny同我地商量对策点来用balance D钱。



顺道一提,我地住开既酒店有提供影像服务,仲可以帮你email俾你添我地由玩左一轮。














玩完,翻房间放野,哦,我地间放号码812,另外两位813。



终于翻到hotel,原本淋住pack D行李,我同Carmen好忙甘pack好晒,淋住过去睇下,原来班友仔show紧自己D战利品




就甘过埋第二日,我地班机系10.30am泰国时间,所以8点就要到机场。我地6点就起身,去翻寻日个平靓正点心店食早餐。


哦,顺到一提,哩间点心楼D点心,每碟150THB,既系MYR1.50,系无错,系MYR1.50一碟!食到你傻!而且睇下,唔用鱼肉,全部用虾肉做个base。好好好好好正!


准备走人~


其他两位唔睬我地~自己影~


食完早餐就启程去机场咯~
 

可能来个时迟到,有phobia,我地好早到机场,无野做就玩人地既weighing scale。
Carmen自己既行李重量21.3kg!!!


Jenny自己既行李重量13.9kg


哩条么都唔买既SherLing,13.3kg


哇我都有17.9kg!


睇下我地全部重量。。。65.5kg!!!


不过checkin得甘少,48.6kg~


 我系Hercules~


checkin完,突然间见到有个post office,呐D无剩多钱又唔知买么野俾人既,就可以系度写post card寄翻去。睇下Carmen几专心。。


Jenny都系,难得serious面


写好左就上楼上准备入候机室,全部人上晒去,睇下个乌龟Jenny。



上到楼上,见到一个靓仔custom警员来住只狗狗~38既我地同只大狗影埋相添!


候机室旁有间便利店,我睇到D甘既得意既酒盖,就拾来玩。哦,原来SherLing话,哩D盖仔系以前小学时代玩既。
 

上飞机咯~最尾一张合照~


期待下一个trip~

No comments: