Thursday, November 8, 2012

DIY凉鞋 DIY Sandals

我对拖鞋着咗成年,虽然有D残,但係都唔舍得丢住,毕竟哩对拖鞋我都用咗成60皮买,而且真系好好着。但系就唔出得场面嘛,要行街都要着番对ok D先可以咯,人地望一望你对脚"咦么咁黑咁污蔑咔?",你又会点啊?
早排见到市面上好似兴紧一种珠珠凉鞋,类似手工钉落去既珠珠凉鞋,好有bali feel。越睇越中意,但係如果真系要买人手钉,好贵,价钱可以由40蚊到100蚊。淋深一曾,其实我自己都可以尝试做番对wor。可以买对普通+super平既凉鞋,自己钉珠珠。
自己亲手做既,硬系独一无二啦。而且又平(如果D材料系平,如果你买D材料系贵过买一对鞋,咁我建议你自己做)。
sample from google,








个人中意白色但系白色好似好容易污蔑。




好,预祝我成功!唔知赶唔赶得切做来下个礼拜旅行着?
- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: