Tuesday, November 27, 2012

猫之射箭高手 The Mao's Archer Master

星期六,打算去Kota Damansara间时装boutique度拿gown。但系成日流流长,仲有么可以做叻?早前我败左D钱买射箭voucher,系时候用啦。

睇到哩个arm guards时,你会淋到D么野?仲晒讲,更系Archery啦!

猫姐再战射坛,务必射得比上次更好。

我地既board,一号同二号。

猫姐我既成绩,我专focus C同D,虽然有好多支中心,但系都有好多支无中,好似无么进步。

老牛既,睇!!!无一支系出界!而且好多支中C中心添!啊啊啊,激死我!有么解救老牛射得甘好?(我系话射箭)

猫姐虽然输左,但系输人唔输阵,摆番个靓pose先。

Aloha老牛,我的射箭师傅。

射完箭就走人去Kota Damansara 饮Wucha跟住拿gown,继续我地既开心星期六。

No comments: