Wednesday, November 7, 2012

贷款?Loans?

你地有无试过成日收到D银行/ 信用卡中心/某某贷款公司既电话?电话内容其实大部分都系一致--叫你借钱。系咪觉得好搞笑叻?通常以一个正常人心态来讲,如果有人无端端同你借钱,第一个反应应该系"har?借钱,你会唔会还咔?”,或者“借o左俾你都唔知几时先可以还”等等等等。

上个月因为好多供期都一次过杀埋来,加上下个礼拜既机票同酒店,又保险啦,又gym啦,又再再再一D一定要洗既野,就o甘我上个月碌o左成三千蚊!

我相信你地之中唔多唔少都会欠落少少卡数,哇猫姐我真系好惊欠卡数。以前欠既大大话话都还晒,真系唔想再加~事关还债个时真系好阴功,么野都要节制。睇来哩个月同下个月我都要勒紧裤头先得!

可能系我上个月一次过碌o左o甘多钱,但系都未到期,今日临放工钱有个唔知么水打来。。。

么水:喂,请问系咪ms.sum啊?
猫姐:系,么事?
么水:无,系o甘,我俾你贷款。你讲你几时要?
猫姐:har?借钱?借来做么啊?(开始要diu人)
么水:我地睇过你资料。我要借你钱,你要几多?20千?我睇过啦,你系可以借到40k啦。
猫姐:(语气变重)我唔需要,多谢。
么水:oh.. ok ok..

哩条友仔好好彩,通常十个打来既,十一个都会俾我铲。好好彩哩条友仔无再继续落去。

如果你地当中系有做贷款/信用卡中心,多谢先,不过如果我地哩D用者如果需要贷款我地真系真系会来同你讲。

No comments: