Monday, November 19, 2012

旅行片篇之斑马仔 Little Zebra

原本打算写篇关于旅行既,但係太长,懒得用电话来写。同我一起去旅行既同事都话佢用咗一日时间来写作。

我地哩次来个4人行旅行,出发前一日同事Carmen同SherLing来咗Jenny屋企过夜。当晚无野做,我就来咗Jenny屋企等先。一到步Jenny啊姐话佢同BB系楼上。



哈哈,斑马宝贝~系咪觉得好还还deui



老牛,猫姐,小恩恩。(最中意哩张,好有一家人feel啊~你话,屋企有个BB系咪好开心叻?)



旅行翻来后,有空档时间,Jenny提议带埋小恩恩俾老妈子睇(感恩Jenny咁大方,老妈子一定好开心)。果然不出我所料,老妈子开心到飞起(真系飞起个仲)。



老妈子,小恩恩,猫姐。



玩咗大概半粒钟,我地就翻番去Jenny屋企,睇下个Carmen点样同小恩恩一起睡?



坏蛋小恩恩!



好啦,唔多讲,tata。

No comments: