Thursday, November 8, 2012

明年运程 Next Year's Horoscope

好快就过咗一年啦,同常一到年尾或明年年头,大家或多或少都会留意下D报纸电视电台,睇下佢地有无share D运程tips过我地。

明明我期待紧Christmas,但係无端端收到同事寄来既明年运程email,对Christmas过度兴奋既我,差D唔记得Christmas后就係过年啦~咦我今年好似多两封红包wor?

讲翻运程,哩本运程开场白有讲到,其实"思想决定行为,行为决定运气"。我个人极同意哩句金句。无正确思想,然而影响你行为,换然之,你唔会有好既运气。所以,三思而后行。

我本人对哩方面唔会有好大研究,我地姑且睇下我同事send既个本运程,唔好100%相信,因为始终命运在你手。大师们赠既运程书只可俾你作为参考。

猫姐我今日无么口水,所以係度停笔。我猫姐祝大家明年行运一条龙。(虽明年蛇年,但係唔好蛇出面,老细睇到唔好啊)。

No comments: