Wednesday, November 7, 2012

今日笑话 Joke of the day

公司换咗新老细,本来习惯迟到既我被逼乖乖就范,尝试第一个月准时上班。早上7点钟闹钟就响个唔停,中意赖床既我淋住可以赖多5分钟,突然发觉whatsapp有msg,我就开来睇,啊原来係班魔鬼同事寻晚既msg,我太早训所以无睇到。

读完佢地对白后,有史以来我第一次唔再赖床即刻弹起身边,有史以来我睇msg都会笑出声而起係高8度音个仲。原来係我个魔鬼同事摆乌龙D笑话。我就觉得好好笑因为我係笑话cycle内既第一圈读者,但係我唔知你会唔会觉得好笑。

笑话一:
同事J:我和我姐姐去吃popeye hor,我order的时候,那个人问我sideline要什么,我跟他讲"那个original set的我要mashimaro"。结果那当值的人看傻了眼,我才发现我讲错了,我要Mashed Potato可是不懂做么我讲去Mashimaro"。
(我笑唔停....)

咁搞笑既野,我更係唔会错过哩个整咕佢既好机会,一于笑佢淤佢到面红为止。咁我就继续读埋D msg睇吓佢再写D么野,点知哩条友仔为咗自保,竟然爆佢老公D淤野。

笑话二:
同事J同佢老公有D咬缴,佢老公朋友想送幅画,我同事担心唔衬个客厅风格。
同事J:哎哟不懂人家会买怎样的,等下买了不适合怎样??
佢老公:(怒气冲冲)不会的啦!人家会买一些pikachu的画的啦!
同事J:(虾米?pikachu?虽然笑欲水评已经爆灯,但係都忍住)picasso是吗?
佢老公:(发觉自己讲错咗)是啦。
结果哩位同事过后笑到肚绿!
(个人认为这个非常好笑)

我哩位同事好似傻大姐咁,时时摆乌龙。

笑话三:
哩位同事同佢啊姐去旅行,到咗机场,佢地两姐妹行过某处,有D接机人士向佢地大嗌"sudah bayar? sudah bayar?"(注:马来话係俾咗未?俾咗未?)我同事以为係人地向佢兜售,佢就无睬人。过后佢问番佢啊姐先知,哦原来人地係问紧佢地係咪去"Surabaya",係印尼一个旅游地方!

笑话四:
原来乌龙事件一次係唔够既。
旧年同事们去Krabi岛旅行,其中同事S与同事Jf倾计。哩位魔鬼同事无意中听到佢地讲紧么么学生妹么么价钱,哇心淋,哩两条友仔平时密密实实,真係咕佢地唔到!点知过后提番起时先知原来佢地既学生妹其实係Koh Samui!

好,今日同大家分享到哩度为止。如果唔係。身位我其中一个读者既佢,听日一定会将我乱枪扫死。

各位,祝我Good Luck.

Oh yes, not to forget at this hour, Obama has got re-elected as the president of united states for the next 4 years. Peace to the world, Obama rocks!

No comments: