Monday, November 12, 2012

6周年拍拖纪念日 6th Paktoh-ship Anniversary

寻日系我同老牛周年拍拖纪念日。六年前既今日,我地无拉拉行埋一起,无拉拉拍埋拖。同其他情侣无两,我地每一年都会庆祝,有D唔同既系,我同佢庆祝一次过后就没再庆祝,直到今年,其中个四五年佢都唔系我身边,剩系偶然性咁送扎花。

我唔会太过执著于庆祝,礼物,浪漫,或甜言蜜语。因为我过得好多时哩D全部都系过眼云烟,两个人系埋一起最紧要系珍惜,享受。与其浪费系哩D奢侈事物度,倒不如将D资源用于更需要既地方?但系每一个人价值观念唔同,我唔系浪漫主义者唔代表你地唔系。所以唔晒太过放心思系我D废话度。

我感觉可能老牛想回补以前我地失去的光阴,佢会好珍惜每一个节日,买礼物,食好野,去玩之类。若干年前我讲过一对情侣一定要有4只戒指(tvb影响太深),所谓4只戒指既系"追,求,订,结"。Ofcourse,我地唔需要追,因为佢已经得到手,其实系我已经得到手。

好啦,讲番转头,寻日系我地第六个年头,无么点庆祝,无礼物俾对方,无太多甜言蜜语。简单既行下街,食下晚餐,讲下笑,打下喷嚏(哦,我病咗)。

越简单,人就会越珍惜身边一切。

钟情于日本餐既老牛,



扮晒正经。



影完相,跟住又再搵野食。



漂亮的我(吹啊?)



老牛的刺身,我病咗胃口唔好,如果唔系佢真系叫晒全刺身宴!



虽然哩个好普通,又平,但係我就中意食白醋饭。



我既soft shell crab handroll



老牛既tuna belly handroll。



饭桶猫姐,一定要食既garlic rice,咁样细细碟成20蚊!



如果你系barbie卡通迷,你一定知道佢。
猫姐我,Salute to our brave savior,the nutcraker!



哇~好多nutcracker王子啊~



玩完人地店就去食冰(哩桶野搞到我痛咗一日)



馋猫



猫姐与老牛,六周年啦~
放心,仲未到"七年痕痒"期。



我猫姐,希望世界和平,希望每一对情侣开开心心每一日。记住,细吵当培养感情,大吵当彼此更了解。

No comments: