Wednesday, November 14, 2012

旅行前的心情 before trip

三个礼拜前,四条友仔傻刚刚就买咗去hatyai机票同旅馆,哦唔好以为我地好有钱,系刚好机票超级平!MYR190来回。

话咁快就过咗三个礼拜,听日就出发去旅行咯~第一次同班魔鬼同事去旅行,唔知会点叻?

5分钟前我先收拾完行李。其中一条同事C同我讲佢旅行袋成20kg咁重,吓一吓到我!我秤一吓,奇怪,我先地个4kg wor!究竟佢带D么野会到20kg!(听日偷睇先得!)



旅行么都唔带无所谓,最重要一定要带D仔仔女女去!其中一个无带系身边都觉得无安全感。

我D旅行伴侣-猫猫~猫猫好犀利啊~佢去过好多国家既啦~中国,香港,台湾,韩国,澳洲,泰国,星加坡。。。。。。(老妈子话我只猫好好命!)



头先难的两位住较远既,难得来到,就同佢地去食汤圆。去之前同小恩恩玩咗一阵,我好中意睇佢着D一set既,好得意啊啊~

系咪好似条小虫虫?



魔鬼同事J同天使小恩恩~



哇~12点几啦!训啦训啦,如果唔系听日迟到实俾佢地nag死!

No comments: