Friday, November 9, 2012

装束 The Fashion Disguise

寻日系Instagram度睇到一张相,突然笑咗起来。




你睇唔睇得明哩张相既意思?一个人其实可以有百变样貌,但係原本既个曾皮都系一样咁赤裸裸。
有D人外表好风光,有D就普普通通,有D就扮晒风光,但係都有D有钱扮无钱,有D就专模仿人,有D。。。。。咁你,又系属于边种?
如果俾我拣,我一定会拣成superhero,因为外形除咗型之外,都系型(讲下笑啧,唔好笑可以唔笑),其实除咗型之外,最紧要系身体figure会无端端变得靓。
查实,我觉得哩个世界正义人士实在系太少啦,男人变得越来越宿骨,女人变得越来越攻心计,有钱变得越来越有钱,我地哩D穷人就继续穷。
我希望帮助凡人,改变社会观念,改变社会颓败风气,我,有做superhero。
好,就咁蛇咗一个钟头。系时候摆低电话(blogging),面向电脑,继续蛇。

No comments: