Wednesday, November 21, 2012

无聊的下午 A boring afternoon

今日食完lunch同事无端端show我一个嘟嘴样,笑到我肚碌。

午餐后番到office,得知啊细出咗去开会,我地就开心到聚晒系我位度开趴。

同事Carmen系带头大哥,佢个样有够淑女,但系做埋晒D完全唔淑女既鬼样!



佢话怕人认得佢,所以要张纸来cover。



做到一半忍唔住笑咗出来。



同事Jenny,唔知点解睇到佢做我就忍唔住笑。我一笑佢就按住唔做咯。



结果都系做个鬼样,哈哈哈哈哈!!!



猫姐的鬼样,同事话唔似wor。



好再做过,原本个面已经够骨,加上天然眼袋同黑眼圈,简直鬼猫一只!



好咯,玩完转转身见到另外一位同事好专注教紧佢新伙计,佢啤一啤我,又继续教(可怜个新女)。



No comments: