Thursday, November 22, 2012

甜品星期四 "Sweet" Thursday

今日午餐去咗间系公司度新开张既饭店,去到个边点知原来系马拉餐,餐牌写咗D特价餐,



饭来时先发觉好少饭,又细碟!一D都唔饱,结果一个二个落去store打包野食。同事SL拣咗半粒钟,结果拣咗哩包唔知么么雪糕,合出边D相系show住饼干同雪糕一起,但系买咗先知原来要自己整。有少少俾人骗既感觉。



饼干



芋头雪糕



系咪好少叻?



另外一位同事JN就买咗面包食,再另外一个同事JY就唔知系咪听到我提起"kuih bangkit",所以口痕买来食,佢请我食一块,睇下我同哩位同事既面包比例?



唔系镜头入边既同事CM投诉JN影相无创意,成日都系个样,第二张佢就cute D。



哦!同事SL话唔可以随便赞人地cute,系oxford字典里,"cute"意思系Adorable and Ugly子类既解释。哇,读过书上过大学既高材生果然唔同,讲野特别classy,边似得我哩仲街边古惑女讲野,出口成脏?

而我哩个粗口猫姐就买咗牛奶,平时见到哩个牌子牛奶唔会买,知唔知点解今日我买?哈,可能系参得哩班aunty同事多,近墨者黑(以下列子应该以近诛者侧比较适合,不过就系唔中意),参得佢地多,开始比以前更加关心身体,更加保养。我就系睇到个box写"不含稳定剂",下边又写"无含防腐剂",咦成功吸引我拿起个牛奶。



再睇一睇,系wor,D朱古力颜色素都沉淀系底,果然稳定剂比起其他既牛奶底咗D。哩个牌子牛奶打开3日内要饮晒,如果唔系会变质,令我有少少相信佢无加过量防腐剂。



经过我摇一摇过后,就变成其他brand牛奶既颜色啦~ 睇下尊牛奶背后说明,材料有新鲜"牛"奶(话就话系牛奶,可能纯正牛奶得两三滴),可可粉,糖。简单俐落,无好似其他牌子咁写晒有么么么营养咁多余。



无端端同事JN同我讲佢手臂有粒野系皮肤里面,



我摸一摸,咦系wor,真系有。佢话佢细细个仲搞笑到以为系mentos唔知点样走入去。你睇,系咪真系好似粒野系里边?



难得搵到同道中人,我show佢我大腿,以前我同bear玩医生护士,将只笔芯笔钩系衫,但係唔小心栽到自己脚,以为无野,等血干咗皮肤生埋先发觉笔芯走咗入去。哈哈,系咪好蠢?



就咁就过咗一日,仲有听日就拜六,我最中意假期~(多余,边个唔中意?)

No comments: