Tuesday, November 20, 2012

今天的黄昏Today's Sunset

今日同平时无么唔同,都系jobless。话明俾我一半部门,但係人始终系人,点都会系自私既。

寻日啊细搵同部门经理,叫佢份半个部门俾我,寻日佢行过来叫我帮佢做D极紧要事情,"Jess,帮我开一个folder叫october,跟着make sure D伙计将Dfile放如去"。哇原来老细出几千蚊俾我帮人做file keeper。无论既侮辱我点都要忍,我始终相信英雄必有用之地。今日,佢又见我咁得闲,叫我帮佢将一个file改日期,由九月期改成十月期。好,我虽然几唔原意我都要忍,哩个只不过系个过渡期,原来电影情节D所谓既"考验"系咁既。仲有一个月我就守得云开,猫姐我有么野未见过!

今日放工,一如往常咁番屋企,通常番屋企途中塞车时我都会影番两张天空相。(呐呐呐屋企D小朋友唔好乱学啊)可能连续落咗个几月既雨,今日天空特别靓。我由公司影到屋企,越望越靓,可能知道我遇到所谓既考验同低潮,为我而变得比平时更漂亮。

好似santa刚经过咁,D云分开两边。



好耐无见到咁猛太阳啦~



就来到屋企,D云好蓝啊。



漂亮的云。



到屋企区。



屋企望出去既风景,唉D树同屋顶住晒。



No comments: