Wednesday, October 31, 2012

徐金栋健身社.铁打 Chee Kim Thong Pugilistic and Health Society

早两星期前睇咗铁打师傅腰骨本来好翻D,本应再去睇第二次,但係因为丧事一个礼拜都无时间去。星期一夜晚无拉拉又扭到,可以称之为九级痛楚(因为人地话生仔先係十级)。行唔得,坐唔得,训唔得,企唔得,就连我轻轻咁上床训都係问题,痛到我係几乎每一寸欲动都可以拿我命咁,眼泪不停咁落。本身好挨痛既我都几乎支撑唔住啦。

星期二,老牛带我去睇多次医生,希望睇得好,唔晒睇西医(西医动不动就叫你开刀)。我仲唔想咁早死,我想享受多两年人间烟火。

全程老牛都渣得好慢,佢可能惊我痛,讲真,就连架车转弯,我身体轻微转动我都会痛到流泪。

终于到咗,其实唔难搵而且佢好出名,我身边D朋友几乎都有帮亲过佢。证明佢唔係浪得虚名。




"名片",记载号码地址。


地方好容易搵到,old klang road,如果你由巴生来,经过mid valley条桥,跟住keep左边条路转入去,路牌会写住"old klang road/puchong"。转咗就keep住行入来,直行大概2分钟,就会见到排店,corner係michellin tyre铺,跟住弯入去(注:弯入去条路,左边係tyre铺,右边係油站)。


跟住沿路直行到见到路牌,


弯左入豪宅处,直行唔够10秒在急转左,就会见到条路仔,门牌9号。


呐,大门口。

呐,我个背部,可怜到我训都唔可以训,要趴住训。


老牛手十日前无端端麻痹,我地怕係血管阻塞。一去到,佢一睇就话係血浓,根本唔晒验血,係咪好犀利?老牛只手包到成只棕咁哈哈。




医师两公婆都有帮人铁打,但係因为我係女仔所以我选择俾佢老婆睇,而且听讲佢老婆手势好D。

今日星期三,我拿咗半日假,打算再做第二次treatment。本来book咗两点钟,三条魔鬼同事一味逼我留底食埋午餐先走,因为佢地想话redeem我地既free非洲鱼,但係店主话今日係free奶油虾。


你地话係咪魔鬼?


由于班魔鬼知道我要戒口,所以限定我省係可以食一只,无错係一只。最毒妇人心!!!虽然我知道佢地係为我好,但係大佬,唔可以食海鲜你不如杀死我。


Prohibited foods,

呐,今日treatment后look。医师话其实我有旧伤,唔为意所以就算少少扭伤都会将成个患处connect起来。你话大唔大货?


睇来要挨多3个treatment先会好

14 comments:

局外人 said...

halo,我想问下,医师的手机电话号吗,照片太小,看不到。谢谢!

局外人 said...

哈咯,我想问下医师的手机点话号码。照片太小,看不清楚。谢谢!^^

局外人 said...

Hi, 我想问下医师的手机号码。照片太小看不清楚。谢谢!

Jess Sum said...

Hello, the number is 012-325 1200 :)

局外人 said...

谢谢妳!! ;)

局外人 said...

谢谢妳! ;)

Unknown said...

不好意思…请问一个疗程要多少费用,哪他是用手推还是用仪器堆呢!谢谢…

Jess Sum said...

Hi, 用传统祖传手推拿。价钱大概40-50,依部位而算价钱。祝你身体安康;)

chloe yap said...

请问你现在完全康复了吗? 还需要去复诊吗?

chloe yap said...

请问你现在完全康复了吗? 还需要复诊吗?
你的医师的评语如何? 谢谢

Jickky said...

多谢你的介绍,我刚刚看了这位医师,很不错。

Jess Sum said...

不客气!祝安康!

Unknown said...

Hi, 请问你之前的腰骨是什么问题?我进了医院看了西医医生说是slipped disk, 中文应该是腰椎间盘突出。 出院2星期了物理治疗也作了6次,痛楚还是没什么减少过。想找个可靠手势好的中医推拿

Jess Sum said...

我没看西医,可有很多朋友看西医都一定说是slipped disk。铁打有时候治标不治本,我当时看是ok了,可过后因抱小孩和做东西又弄到了。一旦伤了后,已经回不去原本的,最重要是后期治疗,你看了这铁打后,可能都要自个儿调理和小心。

如果你相信其他骨骼调整中医,Subang Jaya USJ 那也有个慢不错的。:)