Sunday, October 21, 2012

自制戒指盒DIY Ring Box

购物一族,你地行街时成日都会见到D好讨人欢心既戒指,无论要戴无戴或会唔会戴,又或者会一世人都唔会戴超过1次,又再或者买爽等等等等,你地都唔理246都会俾钱拿货松人。但係买番屋企后,一摆入dresser度係咪又有仲后悔感一味係度侵袭你?多得你双手+迷惘的感情用事+少少孤寒唔舍得丢D无用野,而将dresser塞满晒。

好,对中意买野但係又有番少少人性既DIY族,可能以下既guide会帮到你。如果帮唔到,我都係个句--丢9咗佢啦!

早前係pinterest度睇到个类似既DIY guide,觉得好有用,可以满足我哩D人,所以今晚晚饭后,我去咗Daiso买一块黑布。


呐,过程只得15分钟我就做完一个RingBox。开始!

首先,去Daiso或任何Stationery店买哩仲黑布。


再搵个空盒预备做你既Ringbox,跟住自己镀係睇点来放。我觉得打横方便D。(注:我用咗iPad盒来做,因为摆係度又阻位,丢咗又浪费。所以我等到时机成熟-既係依家先来用。)


跟住,开始剪开布,因为D布好贵,少少布就要MYR5,所以孤寒既我就拿咗棉花来塞入边。(注:其实棉花都唔平,不过我早前做DIY有剩,你地可以考虑用布碎或其他野来代替,尽量唔好用钱,咁先可以达到DIY真正目的)


好,剪好就碌成条状,然后塞入盒内。


哦,顺便一提,如果你圈唔够实会松开哦。所以我就再用大头针来secure住,以防万一。


有多既布碎就当以后要抹D戒指既。


咁就好啦,tada~



No comments: