Wednesday, October 24, 2012

阴天 Gloomy

老牛婆婆係个好慈祥,好友善既婆婆。仲记得我第一次去佢婆婆屋企,唔係,应该係每一次去佢婆婆屋企时,都会好担心好焦虑,因为我根本就唔识得老牛D家族方言-兴化话。但係每次婆婆都用好留利既普通话来同我讲话,每次都会确保我有食到野,有野饮,唔会闷。我真係好中意佢。

早係几个月前,其实可能係更早而我唔知,毕竟我好少过问老牛D家事或私事。经过一次无意间谈话我先知道婆婆病咗,而且係癌症。当我知道情况个时好似话已经扩散全身。係我记忆中婆婆係肥肥地,好有福相,成日笑口嘻嘻,四代都同堂既好命婆,但係每一次见佢,经过化疗,佢越来越瘦,越见越心痛。

训晚,就要半夜个时无端端老牛line我话婆婆好弱,但係因为太夜我做唔到么野。係床上等下等,等到糊思乱想时就流马尿,流下流下就训着,再砸醒个时就天光啦。隔咗几个钟终于有勇气问老牛,佢一话"ok",我开心到形容唔到。原来,真心关心既亲情,根本唔字眼可以形容。

今日,放咗工就赶翻屋企换衫meet老牛,就去睇一睇婆婆。好多人围住间屋,围住佢,关心佢,呵护佢。我睇到佢个时佢依然认得我,好有力咁同我讲两句。我唔係直系亲属,D野根本轮唔到我做,我惟有企住留意婆婆面色。好苍白,真係好苍白,瘦到係以前既一半size。我再静静地坐住睇婆婆,我觉得佢好辛苦,每一口气都係挣扎翻来既,坐咗半粒钟度,我就闪咗出大厅,我知眼浅。

翻到屋企,大概半夜12多,老牛line我,讲婆婆又入医院,医生话婆婆剩係可以挨多一两日。我唔知点样回答老牛,无语係用来形容我当时心情。大家哩个时候都应该係陆陆续续准备?定係都陪係身边?

其实婆婆早D上天堂係好事,最起码佢有开心过,唔晒再係尘世间受苦,启程时子女儿孙都係身边陪伴。

人生,可以画上完美句号,係最幸福不过。

No comments: