Monday, October 15, 2012

睇医生记 Doctor @ Malacca

腰骨痛咗足足一个月,终于舍得去睇医生啦。老妈子同bear都有睇,Andrew Papa就跟埋去courenao。每一次去远路Andrew一定会逼我停油站买零食(原来我中意食零食係遗传于佢)。所以哩次我决定去D market度买D零食,起码省番5-10蚊,因为油站好贵哦。

哈哈,我既ipad唔记得charge所以无聊既bear就拿咗我既电话来玩。
Me:


Mom:

睇Andrew最中意既Orange Juice!






睇哩个医生係要穿佢地既丝袜,因为阵间要着佢地既调整鞋。


开始调理到好咗都唔可以影相。哩次无么影相,下个月我去个时我影多D相介绍下哩间先的。

Happy roadtrip~

No comments: