Sunday, October 21, 2012

Bear试婚纱记2+小恩记!Bear Gown Test II & En En Day!

今日係bear佢试正日婚纱,我身为形象顾问(虽然我无么形象)更係要帮佢拣番几件。但係今日早上起身已经觉得唔对路,成身骨头痛到我无力,就连手指骨都痛,呐我写紧blog哩一刻都係痛紧。

起身唔係好想去咗,但係答应过就要去。无边,挨住来喳车,本来都无力咗又无端端落大水,大到好难睇到前方既路。

到咗婚纱铺就开始帮Bear拣婚纱咯,




唔舒服-ing.


大概两个半钟度,我见无么需要到我,我就翻先啦。点知同事J同S死猛whatsapp我,撩我过去J屋企同BB玩。本来我唔想去,想翻屋企休息,但係最终抵唔过可爱BB诱惑,就飞咗过去睇。
小恩恩与我~


小恩恩好得意,好似男孩儿,但係我觉得无所谓,仲细啊嘛~大个咗打扮下变番靓女就得啦~不过佢妈妈话佢依家已经係着6个月训觉衫!!!係咪好肥啊~得意到~!


你睇佢,2个几月但係可以放住来坐!係咪好劲!哈哈,睇到佢突然间觉得唔痛,所以人地话,小朋友係大人既解药。


哈哈,好难得佢先同我笑!可能我真係唔识同小朋友沟通,逗咗佢好耐佢先同我笑翻下!真係好难得啊!



其实同BB玩时都要睇下妈妈面色先,唔係个个都无所谓俾你搞。有D就好矜贵,有D就好随和,好似我同事J咁,就算我唔係好识抱佢都敢丢俾我,起初反而係我自己担心抱唔对路,啊原来佢话,我地係大人,唔係细路仔,我地会俾任何人更小心。mmm,突然觉得佢讲到好似好有道理咁。哈!

唔理!总之有机会就要去搵小恩恩,因为细路仔好快长大,一下就会唔记得我啦~不过下次一定会带老牛,佢俾我仲中意BB,成日听到我话去搵小恩恩都会抱怨我唔带佢~哈!

No comments: