Sunday, October 7, 2012

应否开心?Should I Happy?

已经半夜1点,3分钟前先同老牛LINE完,倾咗好多野,倾咗成半粒钟。相信係我地一个礼拜既quota。

从佢谈话中觉得佢开始变,好似受咗我影响咁,佢每一句说话都係好讽刺,好恼,每一句都係维护紧我。我觉得好窝心,好耐无觉得咁受保护咁安全啦。

是好定坏?我已经唔识得分。剩係知道以前都係我一味投诉,一味恼同骂。依家佢好似同我一齐恼一齐骂。我唔知应唔应该开心,我唔想佢受我影响。但係有时真係好委屈,委屈到就算我将D野写係第XY236789格既Book of Secret发泄都唔可以得到平衡。委屈到每一次既唔开心要暂时收係Draft Box度,等到入黑上床训个时先可以转去Inbox度来喊,或,委屈到同老牛LINE投诉时都会偷偷落泪。就咁,我每一次都係泪中训着。我唔敢同老牛讲,我知道同佢讲会有两个结论。一,讲我多余。二,为我难过。以前佢总会比较选择一,偶然性会选择二。但係我feel到依家既佢,极大多数都係二号度打转。

经过2分钟思考,我有咗结论。
第一,係我影响咗佢(我有咁大影响力?)。
第二,佢开始认同我所讲既野,觉得我真係好委屈。
第三,佢为咗可以早训而打发我(唔排除哩个可能性)。
第四,佢心痛我(咪玩啦)。
第五,佢挣恨某某人而乱下定论(不过机会好微)。

无论点都好,起码今晚流既泪有价值。虽然佢无睇我blog,或者有睇但唔明我写么,我都要讲声,多谢。多谢你既包涵同明白。

今早的天空,好像知道我今晚既心情而特地画到咁靓来cheer我。

No comments: