Wednesday, October 17, 2012

Spanish Luncheon @ La Gomera

早前又係living social度睇到正野,西班牙菜式。一个人原价MYR70,对折一半好平啊,本来买咗两张飞,但係我同老牛淋下淋下,得我地两个好闷啧,结果我就买多两张淋住话约好友E同W,因为每次都约好友G同D出,太耐无搵EW,但係佢地就忙到根本无时间俾我地,算,我地决定搵翻G同学。讲咗咁耐ABC,你究竟明唔明?

入正题。我地约咗一日,到咗该地方就泊车搵餐厅,地方位于Neo Damansara,由于我有来哩度咗spa所以我地好容易就来到哩带。虽然话地方容易搵,但係原来间餐厅係出边係睇唔到,要泊咗车,行入栋楼。
到咗出边(好睬个看更同我地同水,如果唔係真係搵唔到)。


终于到咗,你可以拣係室外食。



啊,仲未开门。




一开门个个涌入去霸位。




室内设计。


好,食物介绍!(拿定手帕啦唔该)
Creamy Pumpkin Soup
Supa De Calabaza


Macaroni with Cheese Sauce


Lasagne Beef (Pasta Skin Layered with Minced Beef and Bechamel)
Lasana De Carne De Vacuno


Sauteed Sausage


Paella Valencia


Baked Chicken
Osobusco Style


Spanish Beef Tripe
Cauos


Fresh Mushroom with Garlic and Chili
Champinones En Salsa


Mix Vegetable Baked with Cream Cheese Sauce
Verduras Con Bechamel


Octopus Stew


Spanish Beef Stew
Estofado De Ternera


Spanish Lamb Stew
Estofado De Cordero


Pasta La Gomera

Pan Baked Onion and Potato with Egg
Tortilla Espanola


Salad Bar!


等我地拿咗第一轮,先发觉原来内有乾坤!好野在后头!D烧烤肉类海鲜全在厨房度。差D俾佢骗咗!

厨房look




Pizza Margarita


Pizza Tropical


Pizza Beef Pepperoni


Pizza La Gomera


Grilled Chicken Sausage


Grilled Salmon with Butter Lemon Sauce


Grilled Lamb with Spice (Lamb Shank)


Sauce for grilled meat

(Grilled Chicken, Grilled Prawns, Grilled Calamari.... Sorry too busy eating forgotten for the pictures! :P)

食完野更係唔少得影翻D靓相啦~
Me~


Junior~


Me and Gladys~


Junior and Me~


Gladys and Declan~

Declan and Junior~

No comments: