Thursday, October 11, 2012

新手Golfer+SweetChat竞赛. A baby golfer+SweetChat Contest!

早前朋友同我讲SweetChat有个Contest,只要upload你张靓相,叫人地like你张相+SweetChat个page,你就会有机会赢取一个Samsung S3。不捞贪钱既我就更係唔放过哩个机会啦(其实我好少参加,因为好烦,一味要麻烦人地哩D个D)

一放工我就飞去KEC Driving Range度回合老牛,跟住一辆车去Setia City Mall间SweetChat Cafe,其实最紧要既係H&M开张咗,我点都要去支持支持。

到咗KEC Driving Range见到老牛仲打紧golf,无变,惟有等等咯。等佢打完我又想玩下,睇下我既golf-look。

第一棒,唔中波。





又试过,都係唔中。



根本係扫出去而唔係da出去。哈哈哈!


终于打到啦!距离仅仅几meter!








唔甘愿,同人拿咗第二粒来试。


哇打到啦!哩次远D,大概仲有一半路程先到第一个洞(100meter)。

Yeah!

哈哈老牛叫我睇隔壁uncle既golf set有只老虎仔。


打完golf就杀去Setia City Mall度既H&M,不过可能哩头开无几耐,太多人潮,而且货入得少,我去个时係完全无细码既,无错咁大间店,係一件係码都无啊!算,咁我地就去食晚餐,跟住去SweetChat度食Durian Pancake+影相参加contest~

我的甜样~(希望中奖~)


老牛娇样~

No comments: