Friday, October 19, 2012

Wucha @ Kota Damansara

哈,继续上星期六故仔。话说我地食完西班牙餐,我地就去咗最近既Kota Damansara度打翻个转(shopping)。

行咗一阵好累好口渴,就决定落脚係"武茶"Wucha。可能因为我朋友都开咗一间係Masjid Jamek度,所以我特别想去试下哩度D人调配既手势。

我地唔係第一次去咗,所以之前有record係度,佢地有张卡俾你,每饮满指定数量就free番杯,如果你怕麻烦唔想将荷包俾哩D咁样既卡塞满,你可以摆係佢地度。

我地张卡。


入边好大间下,睇下老牛大老细样。


佢地仲提供各式各样既board game,方便你地一边饮茶一边倾讥,方便一班朋友聚旧。


哈哈,无意中俾我发现有得打拳。


仲有几个搞笑眼镜俾你地戴来玩。


好,搞乱走人~

No comments: