Sunday, July 1, 2012

杂货同事再见之DIY篇

猫姐我用咗大约8年时间係D细型公司度打滚,我对雇主既价值观就係越细间就学越多野,而且D人都重情谊D。就係旧年,阴差阳错我就俾间大型国际公司请咗。(关于我D人生经验,有fu时先同你地分享啦~)

啊!!!差D唔记得今日要讲既野。

因为种种原因,D手下一个二个排住队辞职,就连我管部门都有一个辞职。上个拜五就有位Malaysia队既细路女走,平时佢份人好好咔,斯文文雅。就连佢依家要走佢都买便礼物送俾我地每一个人。

份礼物係个开信刀,佢仲好有心机,买咗几种颜色俾我地拣添。不过不捞D信都唔洗我开,D细既会自动帮我开咗俾我睇wor,但係我又唔想收埋一边,淋淋吓,不如照旧DIY咯?又再淋淋吓,ok啦!

Fidah 送既开信刀。

吸铁一小块。


将吸铁粘係开信刀后。


Tada~

No comments: