Sunday, July 8, 2012

Haweye II 鹰眼第二代

今日虽然係星期六,但係又到咗quarterly既reporting datelines啦。由哩个月二号开始都几乎每日做迟,拜六礼拜出了地震之外都要去做工。近几日唔知点解压力指数好似血压咁一味表高,公事上有好多野足已令我心理唔平衡指数冲破纪录啦。可能係我本身问题,自旧公司到哩度,唔知点解我本能(或者係我强行?)既牛脾气+老细款都收敛晒。俾着以前,你地班粉肠咁来同我讲野,早就死九条街咗啦!

心有少少唔开心,做完工就越咗牛爸佢去射箭。本想去赛车,但係赛车唔平哦,淋淋吓,都係去射箭好D,又可以打打杀杀激烈下,赛车都係等下次多D钱多D人玩先!

本想叫牛爸佢帮我影多几张,不过佢地D手套真係臭到想呕!虽然我唔知香港脚係么味,但係D手套既臭味,就好似闻到香港脚咁!就随随便便影两张收工。大家唔好太介意,猫姐我平时有做Gym,所以shoulder+手好大旧。好,睇相!

千万唔好得罪女人。(脖头係咪好大?)

斯文look。

reload箭。

No comments: