Friday, July 27, 2012

开心星期五

哈!终于都到咗星期五啦!

难得今日我无野做,老牛又无野咗,所以就约埋一起happy hour。

由于时间尚早,本来猫姐我想取作gym,点知都係懒,所以同老牛讲不如直头去食野。点知当我后悔唔做gym个时就塞车,老牛仲trap係shah alam。无变啦,我地决定咗係劈酒先至去食饭。

因为我係附近做工所以唔晒5分钟就到overtime,好好睬搵到个位泊车。一到个阵原来老牛哩个F1车手都到咗。咁就两条友仔开始劈酒咯。

Drinking kaki

正一酒鬼!:P

奇怪点解overtime唔卖starker但係卖tiger,我估应该係卖咗俾人。连个名都唔叫overtime,叫么the barking dog,鬼死咁难听。虽然价钱同promo同以前差唔多但係我已经无么mood咗。

饮到7788就买单走人,去咗我地plan咗既店食。哩间店仔位于subang ss15,店名叫The Hungry Hog,老牛介绍既,忽然有少少down,我係度做咗咁耐工竟然唔知有间咁既野。入到去先发觉暴晒棚,完全无位坐。

好cozy既一间店仔,仲会同你地介绍今日special添,好你有D头绪叫么食好。

我同个靓仔落住单订住菜先咯。个后生仔都几好礼貌,(呐咁先至係做大事既人啊嘛)。等咗唔晒10分钟就有位坐,再加上头先係出边等个时我地已经order咗,所以我地一坐地既两分钟入边D野就来啦。你话快唔快?

老牛叫既3 pigs


我既Bacon Pasta(好好食啊!),有少少辣不过好食!


我地食完两个main course仲係饿饿地就叫多个Bangers & Mash。

D野唔错,价钱中等,I will be back!

No comments: