Wednesday, July 18, 2012

他.她 by MunYee Photoraphy

前几个礼拜本来打算去Ulu Yam开始我地哩班摄友“寻找它乡o羊o羊的故事”,但係安少佢突然间要开工,就剩底我地4条友仔,原本都有其他新朋友会来,但係都临时放飞机。朝早到咗老地方突然转地方,反正安少都唔去得,就近近地该咗去Desa Park City。

早两日前其中一位摄友都有提到不如玩个couple theme叻?咁有靓相唔晒问我一定ok,但係压力就大咗少少,事关对手係个正牌model。原本都以为安少无去到哩个couple theme更係唔on既,点知都係on,我个时其实都有少少后悔因为我无化到妆。你知啦,猫姐我无化妆点见得人既?尤其可怜我Nikky,难得跟埋去但係又我转channel做part time model,无影得相。(不过难得有靓相,Nikky你忍下啦)

好啦都无讲多,今日bear bear影pre-wedding相,我做足成日跟得啊四好眼训,再写落去我惊我我无知自己打紧么野,齐齐来睇相。

特别鸣谢:
摄影师:Mun Yee
摄影助手+客串:Ray Boo
Top Model:Kel Wong
客串ing

No comments: