Monday, July 30, 2012

第一步

猫姐我中意朱古力係众说周知。係我生命里边,朱古力表演紧个好重要角色。我摄取朱古力既夸张法,无人会相信直到佢地亲眼睇到。更曾经试过有朋友问我係咪过动儿,因为朱古力,我已变得太活跃,太多野讲,已经到我控制唔到既境界。朱古力其实唔係你地睇到咁表面既野,佢本身係一个好有发展空间既食物。比如话,朱古力都好似人类咁有分几种颜色,有黑啦白啦朱古力色啦等等等等。仲有仲有,朱古力都有分上等人定下等人,越上等越苦,我地称之为dark chocolate,因为可可粉贵,再加上用70%以上既cocoa butter提炼,味道苦得来好甘,不过我睇全世界只会有5%人类喜欢dark chocolate。咁点先为之下等叻?其实都唔可以讲下等,只可以讲提炼同用料唔够好咁解。哩仲比较普遍而便宜朱古力就係我地係出边随手都可以买到既,而且好甜好好食,甜係因为可可粉成分少,而且係牛奶base,再加上D厂家係用vegetable oil提炼而唔係纯真既cocoa butter,所以相比之下便宜好多,有时比较劣既你食个时会feel到个嘴唇油油地而且朱古力味唔係好重添。

算呢,同你地哩班友仔讲咁多朱古力故仔都係晒气,感觉上我越讲越兴奋但係你地就越睇越眼训!你地比较有兴趣知我究竟踏出第一步做D么野叻?(正一八褂精!)

好啦,上次有讲到我猫姐虽然煮公仔面煮到暴水喉,但係并唔代表我唔识煮野食。就话说礼拜日我猫姐去咗拜师学艺,仲要係鬼佬师傅添。虽然我平时都会整D蛋挞,blueberry cheese挞,小饼干之类既甜品,但係朱古力甜品都係第一次,因为每次煮溶朱古力都係失败既,所以今次就破列俾钱人地教咯。


第一味,Chocolate Cookies


第二味,Chocolate Brownies



第三味,Chocolate Lava Cake

No comments: