Saturday, July 28, 2012

小小龙女之小布丁!

期待咗成8个几月,小布丁终于出世啦~

由于BB骨骼大,医生就建议开刀生。由于开刀出世所以可以拣日前出世。早前个Mummy同我地讲定咗係7月28号,所以唔单係佢紧张期待,就连我哩个外人都好紧张。仲记得两三个礼拜前个Mummy仲俾我摸佢个肚,叫我哩个八婆feel下个BB係佢肚打功夫。我两手一放,小布丁就係咁耍功夫,哦原来佢係峨嵋派传人!其实有少少兴奋咁,原来生命好奥妙,一条小生命就係里边倒数紧同你见面。所以话,妈妈最伟大。

哦,仲记得位Mummy未去生仔前我地哩班八婆同事都会无时无刻咁同佢同埋BB讲野。前几日另外一位同事都想感受下小布丁,但係佢对手放咗係mummy个肚好耐但係小布丁好似午睡紧,无么动静。哈哈哈,唔係挑拨离间但係有少少兴奋感因为小布丁剩係睬我(自我陶醉紧)。

今日终于都到啦~等咗一日,刚刚Mummy send咗张相俾我,讲真咯,我真係好开心咯。起码Mummy係记得有我既存在,仲记得我千叮万嘱佢一定一定要俾我睇下小布丁啊!我猫姐出名中意豆记,唔知个mummy会唔会唔中意我对佢女女太热情?:P

好啦,虽然无佢既permission,虽然佢未放上blog就俾我哩个八婆放先,希望佢唔好恼我啦~

No comments: