Monday, July 9, 2012

好友"被"求婚记<3

哈!等咗咁耐,终于都梦想成真啦~

一个係老牛细佬,一个係我老友。两个行咗成十年啦,十年话,唔係个个都经得起考验。好羡慕佢地可以好同心协力咁一起手拖手行过哩十年既风风雨雨。係旁人眼中,佢地经已係对模范情侣。

几个月前就已经听到老牛话佢细佬想今年注册,原因係原来佢地两小口好耐以前有讲到想係十周年个时留低美好回忆。以我咁警探头脑,我硬係去试探吓个女主角,点知佢好似完全唔记得件事咁。仲一味同我讲无啦,佢地淋住迟多两年咁话。当时我真係好想一野敲落我老友头度!有无搞错?你老公将你地十年前讲过既野都记得一清二楚叻!但係又唔可以闹佢,你话,激唔激气?

好啦讲翻正题,寻晚真係搞笑,女主角其实有帮手布置,虽然佢觉得怪怪地但係男主角就游说係帮佢家姐庆祝belated生日咁话,佢竟然相信!细嫂啊细嫂,么得你咁糊涂到咁得意啊!(注:我不捞都叫佢细嫂而佢就叫我大嫂,佢话二嫂sounds好老wor)

最搞笑係到戏肉个part,佢老公去拿D求婚工具来个时,佢仲一味问我"咦你知唔知我老公係边啊?"我唯有同佢讲,你老公去厕所。

高潮个part就硬係男主角拿住只戒指跪低同个女主角求婚咯,我老友扭咗一阵,就say咗YES啦~

就咁,大团圆结局,剩下我哩个剩女,多咗个人妻。唔好觉得我可怜,我哩个剩女唔剩得几耐,有得玩好玩尽佢啦~

由于当晚位置唔strategy,手机唔係个身度,我唯有偷老牛细妹fb既相来摆。copyright咔~(希望佢唔会恼啦)

No comments: