Tuesday, July 24, 2012

寻找它羊的故事

早前都有倾到要去Ulu Yam行下搵D绵羊仔,一拖就拖咗成半年咁耐,终于哩个月个个都得闲啦。

今次都几多友仔去,有我啦,Ray,Kel,Onn少,MunYee姐,仲有super model Camelia同佢位鬼佬男友。今次个trip有少少kek水,Camelia竟然唔摆posey做model,反而拿咗佢条仔个Leica来当摄影师,而啊kel都第一次学人玩相机,啊仲有啊Ray都係度玩我架Nikky仔。你话怪唔怪?

虽然今次终于可以去到,但係我地都要行错三次路先搵到目的地。但係可能天气关系,可能Camelia哩位super model同佢条仔顶唔顺D变态天气就走先,由可能係佢地有野做走人先咯。都係唔讲佢地,讲翻我哩班友仔先。

咁就话说行咗两次都係错路,咁就有少少肚饿啦,就去咗Ulu Yam位于"市中心"(应该算係呱?)食佢地出名既卤面。点知我地捡到既哩间D面既味係完全无味!唉,无变啦,人生路不熟。

咁食完野,就继续搵我地D羊仔咯。结果都係行错多一次,不过好彩最尾都係搵到目的地。哇一到咗大家都发晒颠咁大喊,因为我地见到D羊仔啊啊啊!!!因为我唔係第一次见D棉羊仔所以无太大兴奋感。不过望着D棉羊仔的确係好开心啊,但係D羊剩係出来一阵就唔见咗啦。

好啦唔多讲,虽然哩次唔係好有mood影相,但係都有几张放出来既。


Run, forest, Run!


Kaki No.1


Kaki No.2


Kaki No.3


Kaki no.4

No comments: