Friday, July 13, 2012

猫之Andrew Papa生日快乐

上个礼拜係Andrew Papa 既生日,我同bear都有成两年无自制生日卡俾佢。淋淋下,就决定下午放lunch个时买D材料,就买几张新empty卡就得咗,因为其他野屋企都有咗。

当日放工翻到去唔可以开始做,因为越咗整家人食晚餐庆祝庆祝。我同bear一食完一翻到屋企第一时间就冲入书房度,埋头苦干来设计张卡。

来,同大家分享下我D劣作。


下午买既材料。


因为纸既质地好薄,我唯有买两张连和为一张,变成真卡重量同厚度。


粘合后,果真同真卡查唔多。


入边太单调,我用买多咗既材料剪细张D来粘落去,睇落多咗曾layer。


大概係咁既size。


然后为咗另Andrew Papa 感觉到爱,我用鲜红纸割成好多个心仔,打算粘落卡度。


心仔粘上后。


填词。我已经开始决定好肉酸。


效仿啊隆style,等Andrew Papa可以捏咗D Groupon来同我兑换佢D礼物。


成张相overview。真係唔知几时开始我D美术咁失败。


封面。


封面同背部。


Bear张卡,较为睇得人过我个张。


Andrew Papa 千金们做既爱心卡。


Tada~ Happy Birthday Andrew Papa!

Dear Lord, please bless my Andrew Papa's birthday today, that you may give him more blessing and good health...

No comments: