Tuesday, July 17, 2012

失败的厨师

礼拜日,因为bear既亲家要来相讨亲事,所以我都无出去,淋住留低睇下有D么野要帮手,可能帮老妈子做下笔记,记底么野要准备咁。

猫姐我其实好宅女。睇我样唔似?硬係啦,睇得出既都唔叫猫姐啦,唔係你以为我会咁容易俾你睇穿?每次无出街做宅女个时我都会好懒得出去买野食,成日食出边,你唔闷我都闷啦。我唔晒淋多一秒,个决定都一定係煮公仔面。其实一方面係我中意食,另一方面係因为懒+悍钱。

咁话说我中午大概1点零钟好肚饿,唔晒问啊贵我都係煮公仔面啦。点解讲我失败?呐呐呐,我失败唔係因为我唔识煮野(猫姐我露得两手咔),係因为煮野途中发生少少小插曲。个水喉爆啊啊啊!都唔係真係爆,只不过係Andrew Papa佢修理时缩唔紧,个条过滤水喉就咁飞咗出来。

唉,人煮野我煮野,么得我搞到咁咔?仲剩係煮公仔面添!查实,我剩係想煮野食啧,点会搞到爆水喉既?原来煮野唔係我强项,尤其公仔面。😓

出水芙蓉猫

No comments: