Tuesday, July 17, 2012

画功

猫姐我本身都既中意画画。其实早係四五年级时,我已经发觉我中意画野。仲记得当时老师话叫我地自由发挥,想画么野就画么。我自认我无自创头脑,design sense少之又少,当时最中意就係Disney入边D主角,咁就顺理成章跟住我一本随身带既Disney故仔书。当时我就係画咗Aladdin里边既神灯,老师一睇就赞我画得靓,不过老师话唔会俾我满分因为无论点我都係抄袭。我无恼到老师因为我自认我无天分。

就咁一路我都无特别意识想读或者做Designer,虽然,人地话依家D designer都係抄来抄去既啦,但係我后生个时父母或身边朋友灌输我知识就係女仔最好做数,因为以后唔会搵唔到野食。

好啦讲翻画野哩part先,我不捞得闲无野做都会search下D Disney角色来画下。再早之前已经知道有位大肚同事中意Winnie the Pooh,上个礼拜早放工翻到屋企无野做就用做20分钟来画个Pooh俾佢同个BB小布丁。但係老牛一睇就死味笑我话个Pooh好似佢个肚咁,肥肥地。唉,睇来真係要洗D时间来练一练啦。

好,既然都同你地share我D劣作,咁就顺便share多几张俾你地过瘾啦~

No comments: