Thursday, July 12, 2012

凡人,信仰,尊敬。

唔知点解由寻晚开始,Facebook就一直係度死味咁传关于希腊雷神既笑话,由于希腊雷神英文係THOR,所以D愚蠢人类就一味咁帮佢改新名,么么拍THOR,THOR衰家,好栏七THOR,THOR-long lah,THOR得佢地唔少,vic-THOR-ia's Secret..... 头头听个阵都觉得几好笑,不过后来听多就会嫌烦。

猫姐我本身係原係佛教徒,我父母好虔诚于佛教,而老牛都一样当我慢慢长大后,发觉原来自己偏向基督,虽然我平时都会烧香拜佛,但係当遇到困难时又无办法平静我都会参考下bible,而发现原来当我好心烦气糟时,读一读bible竟然可以另我平静落来。仲记得细细个拉住大哥个衫尾,同佢两个走到去旧屋附近既教堂度玩,尤其圣诞,我地一定去个度,无特别意识但係我地就会好自然咁就会去到个间教堂度。好多人都话,“哦喂你唔可以咁一脚踏两船,佛教就佛教,基督就基督,如果唔係死左唔知可以去边。”但係神佛拥有大无量精神同力量,有么理由会任由你四周飘?可能我基根未熟,又可能两边家庭会极力反对,其实我根本都唔可以决定我自己既宗教。我中意基督因为佢地好简单,就单单因为个“信”。你相信神,神就会默默帮你,支持你。

查实,我觉得神佛D野係真既,佢地的确係存在既,只不过我地凡人肉眼睇唔到咁话啧。其实讲到尾,哩D都係信仰,信则有,唔信则无。纯粹我个人意见同认为咯,其实无论如何如么教都好,最紧要就係无可以做坏事,无可以做D伤天害理既野,咁就于心无愧

讲翻今日话题,话说THOR係希腊神话里既雷神,佢掌管雷电,拥有无限正义力量,就正如我地唐人既雷神咁。所以话,依家D人真係好无知识同思想。试想下,如果西方国家D鬼佬都好似我地咁来唱,咁来侮辱同践踏我地神佛,你地又会点叻?如果我地唔中意人地咁来唱,我地都唔可以咁做係咪先?所以话,千其唔好同D无知人类一般咁来转同玩D神佛名,有时候适可而直就好啦。

以上全部都係纯属个人意见,中意你可以听,唔中意对唔住你读完后唔该睇睇我个人简历度写个行字。

人,总要信。

I believe in God and may God forgives all their sins, that they made fun of the God of our Ancient Greek, Thor. Amen.

No comments: