Monday, July 9, 2012

娱乐于工作

上几篇有讲到我又到咗quarterly既忙碌期,所以上个礼拜都已经开始咗我早9晚9既生活啦。

上个礼拜四我地帮Andrew Papa早一日庆祝生日,所以我好早就走咗,大约7点咁咯。

第二日一到office,突然见到有张野摆咗係我抬。行进一睇,我当时犹如老猫变老虎,情绪高涨到无法形容。我终于搵到知音人啦!!!一路以来我都以为哩间公司係无晒希望,查实係绝望。因为我完全搵唔到任何一个可以俾我希望同娱乐。试淋下,一日12小时活係一个唔娱乐既地方,唔闷死都算奇迹。讲翻张野,经过我严刑逼供后,先发觉原来条粉肠係隔离村村长Jeffrey摆既。你地唔好睇佢平时斯斯文文咁,担住个Business Controller衔头,原来佢内心世界仲坚持相信係CF有娱乐哩家野。个张令我咁兴奋既野,原来写住...

Please be patient. Even a toilet can handle only one asshole at a time.

要明白哩个道理,要有好大牺牲,就好似我地牺牲我地时间俾公司咁。有时就算你用尽私人时间做好晒D野,但係往往惊喜总係你做好晒D野后出现。结果得一个,就係为咗D无聊数字游戏,重做你之前牺牲时间做既野。

No comments: