Friday, July 27, 2012

小龙女

前晚老牛大姐顺利诞下小龙女,小龙女得意可爱,脸仔红勃勃,重达3.56kg,一日大时同佢影相佢仲识对着镜头笑。

猫姐係前晚大约7点零就去到医院等候,等待新成员,等到大约9点半医生就话要由自然产转去开刀因为BB女顽皮唔出来。

个刻我心情突然紧张,早前有睇到Jenny Mummy某篇Blog係讲述佢二嫂经历紧同样痛楚,跟住佢仲喊包咁既样(担心嘛)。此刻我发现原来我心情同佢差唔多,都係咁紧张。虽然话唔係我亲生啊姐,但係因为佢可以算係自己人(虽然我未嫁),而且仲係位妈妈又待产中,我心就无端端紧张起来。但係同场既其他屋企人感觉好似好自然,我突然觉得我紧张得好多余(虽然我好期待见到BB),就咁被逼收下自己紧张个衰样。偷偷係待产门口影底相做纪念,唔知我以后生BB个时会唔会有人咁样係出边等我。:D


等待中...

第二日,星期四,我有做工所以老牛自己去先,等都唔等我!仲send埋相俾我睇,真係好贱!BB个可爱笑容搞到我想即刻飞扑过去。话係咁讲,但係一见到BB我就唔敢抱,我好惊我会整亲佢啊~都係等佢几个月大后先至抱佢啦~


Ah Nior & BB. She is smiling! :D


Ah Nior & BB

No comments: