Saturday, July 28, 2012

MYR1

成个礼拜我同我team人都好得闲。D紧要工作都搞掂晒,而且我地哩D level既人都係project型既,一忙个时啊妈都唔认得,一搞掂D野就得闲到可以训觉。

就话说我地哩个月有conso pack,会好忙,点知大概忙咗一个礼拜左右就搞掂啦,可能熟咗大概都无么问题所以好快settle晒。由星期一我地拍蚊拍到星期四,你话折磨无?我就闷闷地拿咗个MYR1纸币俾我assistant,叫佢係个张纸币后边既图画度搵行"bank negara Malaysia"字眼,结果佢无论点都搵唔到。哈哈,佢仲stress到拖马帮手,笑暴我~

你地係咪唔知原来纸币后除咗图画,仲内里乾坤收埋行字叻?其实唔係剩係MYR1有,每一张纸币都会有字眼。就连外币都会有咔,有D字大有D好细。你地俾心机搵啦~

No comments: