Monday, August 6, 2012

又一个开心星期五

不捞都知道老牛佢中意食西方野,每次佢由Australia翻来都一定不停咁讲么么么好食,么么么特别,么么么酱料好好。我知道佢好中意食野(睇佢样就知),都知道佢中意煮野食。所以前几日就四周围咕咕(Google)D美食,淋住话带佢去食,因为工作佢都无係度几年,係时候补翻我地错失既野。搵下搵下,无意中见到间"myBurgerLab",感觉唔错咁wor,好啦就试下咯~

好难得终于搵到D佢终中意既野,就约咗佢打算星期五食野饮酒直落。下午突然淋下淋下,觉得原来两个人好闷,所以就心血来潮LINE咗两位好友一起去食,反正佢地係PJ个度做野。

本来6点钟可以准时走人,点知last minute 又有D野要做,拖下拖下就7点。本想早D到,因为间餐馆晚上5点开到11点就锁,又或者D野卖晒佢地都会锁。就话说我已经迟到(难为老牛到咗无野做就先劈几杯啤酒来等我),再加上星期五係无理由地塞车,结果我地8点先到目的地。我D老友们就等到发霉,不过好采佢地早到帮我地霸咗位,我地先唔晒浪费太多时间。因为哩度如果要搵位坐起码要等半粒钟!

Crowded scene 1,


Crowded scene 2,


Crowded scene 3,


好啦,咁我同friend就去排队买野食,点知我本想try既A+Chicken已经卖晒,剩地既只有牛肉。虽然我无么食牛肉,但係都等咗咁耐,无可能唔食咔,无变就哎咗Say Cheese俾我自己,A+ beef俾老牛。

Whole-view,


Burger with charcoal bread, the cheese slices are thick and sticky!


Burger in a pouch,


Look at the cheese!


因为佢地水係free flow,而且薯条都好多下,所以我地两个人但係其中一个叫set,如果加水同薯条加MYR6。


由order到野好起码都要半粒钟,但係当晚我地等咗最少9个字。无变,山长水远来到,无可能发烂炸咔。我地就一味等一味讲烂gag。哦,佢哩度有个特别之处就係当你burger 好咗个时,D waiter会一味哎你个名,你要去到counter个度拿,好似D老师哎学生咁,哈几栈鬼!


不过讲真其实佢价钱唔会话太平。因为佢个size已经local化,比外国细咗一个码,而且味道其实真係一般,如果係本地人而且有试过Ramli Burger既话,你一定觉得差唔多味啧,纯粹个人意见同口味。


食完大概9点零10点到我地就鬆人去TTDI酒吧度劈酒。入边D故仔就唔多讲,费事你地班哇鬼又再cock鬼我!

新野店名:myBurgerLab
新野地址:14, Jalan 21/22, Seapark, 46300 Petaling Jaya, Selangor.
Landmark : 如果你地知道Seapark Maybank 好出名既Mamak或者好出名既云吞面档,呐好简单,间Burger店就係佢地附近。你自己逗两圈睇下啦.


No comments: