Tuesday, August 7, 2012

怡保海味铺

(翻到两个月前)

上两个月同屋企人去槟城岛玩两三日,去个时路经怡保就打算食点心早餐,个个人来到怡保都去富山点心,但係其实对面个间明阁先至係最正,虽然明阁D点心细细只,但係好食既野,越细越吊人引。

富山点心


明阁点心


食完早餐,大佬话怡保白咖啡最出名,我心淋好啊好啊,咖啡毒瘾来啦来啦。去到个度,发觉原来佢讲既正正係上市公司Oldtown White Coffee既第一间咖啡店室。哇原来真係有既,等我仲成日以为人地係大集团生意,唔知点样拿D咖啡秘笈来做生意添!喔原来佢老店原名叫南香茶餐室。





哇对面都係好出名既新源隆茶室!


买完咖啡,咦无端端唔见咗老妈子,原来佢走咗隔离海味铺度睇野(Typical Aunty)。其实都要多谢佢,如果唔係我都唔可以咁大开眼界睇到咁多奇奇怪怪既海味。

鲨鱼仔


鲨鱼骨
主冶 1 : 抗肿瘤作用,鲨鱼软骨提取物中含有1种血管生成抑制因子,它能抑制新生血管形成,通过阻止肿瘤周围毛细血管生长而达到抑制肿瘤生长的作用。
主冶 2 : 抗凝血作用,利用姥鲨软骨中分离提取的鲨鱼骨粘多糖给家兔静注,可使凝血时间、凝血酶原时间、白陶土部分凝血活酶时间及凝血酶时间均处长。对纤维蛋白原含量、血小板计数无明显影响,表明鲨鱼骨多糖具有抗凝血活酶样作用和抗凝血酶样作用,其作用机制与肝素相似。
主冶 3 : 抗血栓作用,从姥鲨鱼软骨提取的酸性粘多糖给大鼠腹腔注射12.5mg/kg、5mg/kg、25mg/kg、50mg/kg,可显着抑制体外血栓形成;家兔静注12mg/kg、24mg/kg可显着抑制体内血栓形成。

大蛤蟆


应该蝙蝠,我都唔係好记得咯。



海雀
主冶 : 痰多、咳嗽、干火、热毒。淋巴腺肿胀者最适而饮用,近年传闻能抗癌。

海星
主冶 : 镇惊安神、和胃止痛、厚肠止泻的功效。用于急慢惊风、破伤风、癫痫、胃脘痛、反酸、腹泻、胃溃疡、甲状腺肿大等。

跳舞柴鱼片
主冶 : 滋补健胃、利水消肿、通乳、清热解毒、止嗽下气的功效,对各种水肿、浮肿、腹胀、少尿、黄疸、乳汁不通皆有效。

老虎鞭,鹿鞭,你地听得多,有无听过鲍鱼鞭?咪住先,么鲍鱼都有鞭咔?点解无?係生物都需要既啦,唔係点传种接代?!不过唔好意思,哩个唔係你地淋歪既鲍鱼鞭,而係鲍鱼边。呐唔关我事,我忙着影相都唔得闲淋歪。係条老牛同我讲有鲍鱼边/鞭,我都好似你地咁淋咔。

呐,货真价实既鲍鱼边。
主冶 : 一般人都可以吃。夜尿、气虚哮喘、不精神者适宜多吃,糖尿病患者也可用作助治食。一定要烹透,不能吃半生不熟的。感冒或虚喉痛的人不宜食用。肉中含有一被称素的成分,能破坏癌胞必需的代物,是一抗癌食品。

好啦买完海味又係时候起程上槟城咯~

No comments: