Wednesday, August 8, 2012

麦当劳McDonald八月有么特比?

我猫姐一睇都知係个仲营养极不均匀+零食当正餐既人。

话说今日闷闷地,唔知食么好,突然间同事C讲到麦当劳有promo,Foldover买一送一,但係佢想食Fillet O Fish(怪人)。 佢唔提还好,一提搞到我身痕,就决定午饭去食麦当劳Fillet O Fish。

平时既我係会叫Chicken McDeluxe,因为剩係食Chicken McDeluxe先会有满足感。

今月介绍,如果哎任何大set既加Sundae/Milk Shake 就会送你伦敦奥运玻璃杯一只。我拣咗只粉红色,属意Gymnastic体操既。因为今日剩係得蓝色(游泳),紫色(单车)同粉红(体操),我只好拣粉红。又多咗一样垃圾啦~

我哎Fillet O Fish大set加sundae chocolate一杯再送个伦敦奥运粉红杯,总共用咗MYR12.15,哇都唔係好平啧。

依家3:47pm,我已经饿了,下次都係唔拦多事学D瘦身靓女咁食埋晒D细细块Burger,唔晒2粒钟又肚饿啦!阴功咯!

No comments: