Wednesday, August 22, 2012

重游马六甲第六百一十七次Revisited Malacca the 617th

老牛班friends越话去马六甲玩,我其实去到厌厌地,但係老牛话如果我唔去就得佢一个,佢讲到咁,无变咯。

第一日晚餐,我地去咗间叫Nancy's Kitchen既Baba Nyonya馆,地点係马六甲出名既Jonker Street。店名係用佢地祖先名Nancy,到依家已经係第三代咯。食物烹调都係祖传既。



Peranakan fried egg
好油!


Babi pongteh
唔错,D猪肉焖咗再煮。


Peranakan curry chicken
我本身唔係好中意Curry Chicken,所以我剩係试D汁,味道都算唔错。


Peranakan poppiah
我无食到,因为我唔食菜,但係Poppiah係佢地出名小吃。


Pai tee
我剩係食个饼干,所以无么意见。


建议你地嗌大既,因为佢既大就好似我地平时既中。而且要排成半粒钟咁先会有位。
Map :


食完晚餐就行咗阵街,条Jonker Street係马六甲最出名既街,街边都有人摆小挡卖D新奇野。我见到通街都有人食紧D鸡蛋形状既冰淇淋,行下行下见到个挡仔有卖,就即刻去买咗个来试。



原来佢个名叫鸡蛋冰,本来我嗌个朱古力味,但係卖晒,所以我就要咗只Tiramisu味既。味道嘛嘛地,不过贪佢够新奇。



行到一半竟然落大水,8条友仔就避咗入D店仔度。等到D雨细D时我地就走咗入Geographer Bar度劈酒。



拿酒来!


老牛同我最爱劈酒~


饮完酒就去咗见Pakistan开既mamak店度食宵夜。听闻佢地既Naan同tandoori係最出名。我唔中意食tandoori所以我嗌咗naan。本来叫咗Garlic double cheese naan,但係garlic无晒,我唯有叫Butter double cheese naan。好香软,感觉好似食紧lavender面包店既面包咁。


就係哩D cheese搞到我失晒仪态!人间极品啊!


我叫咗mango lassi,lassi係佢地既自制yogurt。味道好似mango+yogurt咁,不过我中意!


哦仲有佢地自己既麦酒,叫Barbican。不过我无试到,因为好饱啦~


翻到去酒店搭落去就训啦~训到半夜三点无端端听到有人吹口琴,Fuck!吓到我训唔到,一直到五点我先训觉。听朝起身问老牛,佢话佢都听到,因为係guard来既!!!吊无啦啦吹么口琴?!佢话D guard既棚就係我地房间个方向,夜晚D外劳无野做就係咁来过时间。吓到我鼻哥垄都无肉啊!

第二日,食完午餐我地8条友仔就翻屋企咯~

The Jonker Street,


No comments: