Monday, August 13, 2012

Kee-Ka-Hiong @ Damansara Uptown

星期六朝早一早起身准备去搵书+射箭+搵酒楼,决定好好咁利用我地既假期。一早就到咗PJ一带,本想搵埋好友Gladys同Declan食早餐,点知佢地准备翻hometown,无法咯,唯有同老牛撑个闷闷地既抬脚咯。

本想去旧公司Aman Suria 一带食Andes既,但係咁早又唔知佢地有无开。所以都係去翻Damansara Uptown度蒗下睇有D么野食咯。行下行下睇到间面店,好似话么么有上过报,所以就泊咗架Lamborghini就落车入店。一到步搵咗个位,友善既外劳就递咗个Menu俾我地,其中一个係干捞咖喱板面+凉水。但係我唔想饮水就问佢可唔可以剩係要干捞咖喱版面?由于语言关系我唔知佢讲么,唯有猫同外劳讲,比手划脚。结果搞清楚咗係唔得既,无变唯有叫Set,老牛叫既瓦煲辣椒版面,杯水俾佢咯。


我明明叫佢走葱,但係佢地唔记得,算啦猫姐心情靓,如果唔係晨早叫佢换个碗。而且同佢讲要粗面,点咗等紧个时先同我讲无,事前无做好准备,而且剩係话我个碗,所以我地expect老牛个碗係粗面(我以为佢整好一碗跟住第二碗机器坏唔可以整粗面嘛)。睇,搞到面唔似面,味道一般。


老牛叫既瓦煲辣椒版面,外表平平无奇,佢话无么味道,但係我觉得好辣,味道ok。上两行讲开,係无通知情况底下,粗面变捏捏面(可能我地同佢沟通有出入)。


内里仲喷紧烟啊~

对唔住,应该唔会再去第二次,因为无么野可以留住我味蕾。

No comments: