Monday, August 20, 2012

生虾面@巴生某个角落

星期六早晨闷闷地。

本来老牛讲陪佢去Indonesia Batam既,点知淋尾cancel咗,改咗同老友G仲有老友YC上Genting赌番两手。但係又淋尾由拜六改去礼拜先上。

续,早晨起身plan咗去Ikea度睇房间家私,我本身就淋住罕罕地自己买自己落手咗(我不捞都中意DIY啦),老牛就话虽然自己买但係都要搵人按咯。好咯,废话唔多讲,反正我地都係去睇下参考下大概有D点样既设计之类,顺便记下要用到多少钱。

两个人都闷到唔知食么好,老牛一味suggest我就一味ban。突然间佢话生虾面,咦?我好似无食过,淋淋下我又再ban咗。但係老牛话我一定会中意wo。好咯好咯,佢话係巴生啧好近既。我唔係好清楚正确地点,应该係巴生靠近LHDN既roundabout,呐如果你要去Meru或者Kapar,就係果条路咯。After roundabout你直行Meru/Kapar方向,由Roundabout起,过第一个红青灯无耐,间店就係你右手边。

店名叫Restoran Yew Kee,耀记。




老牛哎咗生虾面俾我,佢自己就食冬菇鸡脚面。喔,仲有个叉烧送口。


一碗生虾面仅有3只大虾,面就嘛嘛地啦,D虾都算新鲜,弹牙得来D鲜味会逼出来。


老牛碗冬菇鸡脚面,我本身唔敢食鸡脚,不过佢既面仲好食过生虾面既面。


叉烧好好食!无么comments因为真係好好食!


好食还好食,睇下个价钱表?我碗生虾面MYR15啊!!!吓死人呐!唔怪得D虾咁大只啦~


不过可以去试下既。详细地点如下。

Restoran Yew Kee
Contact : 603-3342 7170
Address : 50, Jalan Kapar, 41400 Klang, Selangor.
Remark : Closed on Monday.

No comments: