Saturday, August 11, 2012

台湾奶茶,ComeBuy

早前搵紧一本故事书Alice In Wonderland,但係出版社都係Australia同NewZealand,我想买但係又怕本书内涵唔係我要既野,事关我要搵既係同2010年movie tie-in既版本,本书作者Tim Burton,将D对白原原本本咁写晒上去,本书大概280+面厚,出版社Penguin。本来Kinokuniya有一本,当我联络佢地个时都卖晒,除非我订购。跟住我又搵到另外一本类似既书係MPH,所以今日杀过去,点知唔係我要既书。有少许失望,跟住係书局度脯咗一阵就觉得口干干地,一出书局行两步见到档"ComeBuy"台湾珍珠奶茶,咦?又有档新野,好啦反正口干就try下咯。



个menu係order counter既左边,而且有一定距离,嗌野饮个时有D难度。


价钱都一般大概MYR4.90 - MYR6.90。我地嗌咗一杯Chocolate Pudding同普通珍珠奶茶。原本我嗌歌杯係少冰-50%冰,但係来个时就好似100%冰!


一边行一边饮到入HOMES度睇野,老牛就show我个搞笑样。
I didn't know cat could smile?

咁就过咗一日。

No comments: