Monday, August 13, 2012

岁月

猫姐我有时唔认"大"都唔得。点解係大唔係老?更係啦,如果我老,我啊妈啊爸咪更老?我先唔爱!人,仲要有老豆老母疼先算幸福,所以就算我7老8十我都唔认老,咁样老豆老母先会永远係我身边。❤

前日睇睇下Olympics,无端端老牛同我讲我有好多白发。哇吓到我傻!我不捞3-4个月就会染一次,确保唔会有白发,而且我头发本係brownish,所以我通常都会染深黑色。但係老牛都话到我有白发,我整个人堕晒咯。1秒都唔等,就叫佢快D帮我拔晒D白既出来,佢係咁意梳一梳我头拔两条来交差,跟住就话无啦。只肥牛更係懒啦,係咁意应酬我。一睇到个时就笑话好多白发,叫佢拔个时就话得两条。

唉,哩谱玩大咗,唔认"大"都唔得咯。

No comments: