Monday, August 27, 2012

Wok & Pan East Meet West Cuisine @ Malacca

前两日又再落马六甲,好似我第二个乡下咁。好难得今次Bear佢跟埋我地一起落马六甲,等老妈子睇完医生后本想带佢地去食Nyonya餐,但係一个二个一上车就鸡叼唔断咁,搞到我都唔知要去边度食。

淋来淋去都唔知边度Nyonya餐好食,逗下逗下,突然淋到上摆google到有一间西餐又平又好食,好似话係Nadeje对面啧,好啦,既然你地一个二个咁中意讲野又唔爱俾意见去边度食,我就决定一于去Wok&Pan。


我都係第一拜来食,一到门口睇到粘住D告示牌,咦好采我地係八月来,如果九月佢地就搬咯。


行入去店,唔知係咪老板定係伙计,个样同态度串到!不过为咗搵好野食,无变啦。间店好窄好细间,唔怪得佢地要shift去大D既咯。哇,入咗入边睇原来有几张抬已经Reserve咗!么原来真係咁好生意啊。窄係窄咗D,不过好采有位够我地5个人坐。

老妈子唔惯食西方野,所以佢叫翻中餐。如果你D随同朋友家人伴侣唔食西餐唔晒惊,佢地有好多中餐俾你捡。哦老妈子哎咗Cantonese kway teow,MYR4.50,真係平过大排挡!
*No picture taken.

Andrew Papa哎咗home style pork cutlet, top with thai pineapple salsa,MYR10,真係ok平,几好味。



我就更係order翻D特比既啦,chef's pork burger with crispy pork cutlet, egg and French fries,MYR9.90。哈哈哈,KL边度有咁出名但係价钱中係咁平既西餐馆?味道ok咯。



一向中意食既Bear哎咗chef's favourite BBQ pork chop, with their special homemade sauce,贵少少,MYR10.50。好多油!



大哥左右不定,我地怀疑佢有选择困难病,一时Lamb Chop,一时Fish Fillet,结果哎咗chicken burger, served with salad and French fried,MYR9.90。


我地后期加咗蘑菇汤,我觉得最正就係佢既蘑菇汤!


食完买单,我地就走人。

No comments: