Monday, August 6, 2012

探望小宝贝之小布丁

之前我就一味吵要去睇小布丁,但係D同事都好似好忙唔得闲应酬我,感觉上我们好似自己係度兴奋啧,又加上个位妈妈仲未完全康复,怕会没精神"照顾"我。

唔知点解我以为班同事会等到两三个礼拜后先会去探望个位新手妈妈同小宝贝,点知星期五佢地心血来潮突然问我几时去,又话D工唔晒赶,可以去咗。哇兴奋到我啊!就连续通知妈妈问一问我地方便去无?佢一话ok我就直头安排啦!

本来我地约咗拜六12点半到Bukit Tinggi Esso油站等,一个二个都话去食咗先去搵个新妈妈,因为怕佢吵住一起出去食。你知啦,坐月唔可以四周围走嘛。点知1点到其中一位同事whatsapp我讲话见到个位妈妈係佢车后,哦原来佢地係highway度塞车所以刚好见到,就咁哩位搞笑妈妈半路上咗另一位同事架车,所以我同另外一位就直头去佢屋企等咯。

等到佢地翻来咗我地打算去食D野先,原来先发觉我对巴生一带係完全唔熟!!!可能我之前比较多係PJ一带,所以巴生唔係好熟。行错路,唔知D店名,唔知有么食,唉,结果要出动个位住USJ既同事带我点去添。结果我地决定去食附近出名既yuyu ice同炸鸡。

食完咗商量下点俾礼,因为时间关系我来唔极同大家收红包来俾个位新妈妈,但係去人地屋企,无论如何都唔可以空手去,所以逗咗去附近BB店买咗D野俾小布丁咯。本来打算买个玩具仔,但係BB野真係太cutey啦!我地就咁玩咗一个钟头,结果见到一套strawberry游泳装就发晒狂,一于买咗去俾小布丁。

一到咗就入去搵小布丁,啊本以为BB会一味训,但係小布丁好精神,新手妈妈仲叫我地个个抱一抱佢,哇虽然我心好想好想抱但係都不停讲唔好,因为我真係惊会抱唔好来,又怕会整到佢。但係个妈妈都唔介意,仲教我点抱添!其实算好啦,好多妈咪都唔中意或者怕人地乱动佢地D宝贝。可能哩位妈咪比较随便,所以我地都唔晒咁趋紧。而我仲好似当咗小布丁係半边女,可能又佢妈咪怀住佢个时我已经慢慢读紧关于佢既一切,所以感觉上我同佢好似好close咁。唔知小布丁大个咗仲会唔会记得我?

同事1与小布丁,


同事2与小布丁,


猫姐于小布丁第一次亲密接触,


小布丁变身小subway!


小和尚?!


性感小草莓与佢妈咪,


附送:可爱小布丁,


No comments: